„Kulturní fórum je určeno pro pracovníky kulturních zařízení, neziskových organizací a dalších subjektů, které potřebují využívat efektivní komunikační nástroje PR a Marketingu,“

    informuje Doubravka Hank za organizátora fóra DK Akord. KULTURNÍ FÓRUM 2015 v Ostravě se uskuteční 3. června 2015 v Domě kultury Akord, který je organizátorem této konference.

    Tématem ELEGANTNÍHO INTERNETOVÉHO MARKETINGU a PR v praxi kulturních zařízení Vás provedou odborníci z praxe a zkušení lektoři: Mgr. Kateřina Kropáčová, Mgr. Anna Chytilová a Lukáš Král.

    Cílem konference je ukázat v jiném světle moderní internetový marketing a představit efektivní komunikační nástroje na praktických příkladech z kulturního odvětví.
    V odpolední části konference se formou workshopu účastníci podělí o své zkušenosti a bude prostor pro konzultaci vlastních konkrétních situací.

    Přidanou hodnotou konference je i setkání kolegů z kulturních zařízení z různých částí republiky, které přinese možnosti navázání nových kontaktů a zajímavé spolupráce.

    Organizátoři nabízí možnost přihlásit se s příspěvkem k dané problematice nebo prezentaci kulturní organizace.

    Svou účast včetně přihlášení příspěvku potvrďte nejpozději do 15. května 2015 na adresu d.hank@dk-akord.cz nebo na telefonním čísle 596762530.

    Program s přihláškou si stáhněte zde


    Medailonky lektorů, kteří Vás programem povedou:

    Mgr. Kateřina Kropáčová
    pracuje v oblasti Marketingové komunikace již mnoho let. Na straně agentury pracovala jako Account Executive, Account Manager a Graphic Design i na straně klienta jako Project Manager na UTB. Vystudovala obor Marketingové komunikace na Fakultě multimediálních studií na UTB ve Zlíně. Získala první místo v řadě soutěží – Twinrix Brand Challenge, Nejlepší marketingová strategie pro Pražskou Vodku, Nejlepší direct marketingová strategie udílená Fakultou mediálních komunikací. Školila mimo jiné neziskové organizace jako INEX-SDA nebo Péče o matku a dítě. V současné době se stará o Brand Management v Impact Hub Praha, Brno a Ostrava, podniká v oboru vývoje software Digital Bandits a věnuje se fotografii a designu.

    Mgr. Anna Chytilová
    se marketingu věnuje profesně, pomáhá klientům s online komunikací, obsahovým marketingem a sociálními sítěmi. Své první pracovní zkušenosti v oboru získala již při studiu Fakulty multimediálních komunikací ve Zlíně. Pracuje pro agentury, e-shopy, startupy i neziskovky (Media Factory, BEST a.s., Impact Hub Praha, Luxusni-elektronika.cz, Labet.cz, Refoodo.cz a další). Velmi ráda předává své zkušenosti dál. V roce 2012 působila jako mentor v Praze, Zlíně a Olomouci pro rozjezdy podnikání a nastartování marketingu. Mezi její projekty patří i projekt www.studentska-ambulance.cz, s nímž získala ocenění v soutěžích podnikatelských záměrů – 3. místo v soutěži Rozjezdy roku, 1. místo v soutěži Nejlepší podnikatelský záměr Zlínska.

    Lukáš Král
    mladý podnikatel z Ostravy, který je už od dětství upoután na elektrický vozík. Je zvyklý bojovat a vítězit nejen s předsudky, ale také s vážnou nemocí. V podnikání pomáhá měnit svým klientům sny na skutečné úspěchy. Jeho marketingová agentura už více než dva roky pracuje pro stále stejné a to ty největší klienty z Moravskoslezského kraje. Je finalistou soutěže MAKRO – Dobrý podnikatel 2014. Je patronem českého unikátu – vozidla pro handicapované ELBEE. Od října téhož roku zastává veřejnou roli zastupitele magistrátu města Ostravy a městského obvodu Ostrava-Jih.

    Autor