Třeštím oči na jinak zajímavý sloupek Nelituj od Marie Molkové, slabikuji ještě jednou, a opravdu se nedá nic dělat – je to tam. Nu což, doba pokročila a tak se i naše „zažitá táborová terminologie“ asi holt musí přizpůsobit. Takže pro příště již nebudou předtáborové informace rodičům psány staromilecky „Tábor se blíží. Účastnický poplatek zahrnuje veškeré náklady. Tábor je vyvrcholení celoroční činnosti,“ ale nadále budou neseny v moderním duchu „Last minute. Pobytový poukaz s plnou penzí. Tábor s námi se vyplatí.“ Nyní bez ironie: pěkně prosím, držme se naší terminologie, nesnažme se za každou cenu vyjadřovat jako cestovky. Opravdu nejsme cestovní kancelář, máme jinou filosofii (rozhodně tábory nepořádáme kvůli zisku, že?) a proto také máme vlastní názvosloví, které nás jasně odděluje. Osobně se domnívám, že pokud se rozdíly mezi NNO a podnikatelskou sférou začnou stírat (a začátek v pojmosloví je velmi nenápadný), tak je to konec neziskovek (tedy i všech těch spolků pracujících s dětmi) nejen hodnotově, ale následně i legislativně. A to jistě nechceme.