Konec dubna byl i koncem zajímavého mezinárodního projektu, jenž si kladl za cíl seznámit skupinu mladých z Čech a Bavorska s profesionální úpravou fotografií a videa a skrze tato média vyjádřit svůj pohled na EU.
Celý projekt nesl název Young European Perspectives a závěrečný workshop v Jihlavě (25. 4.–27. 4.) se zaměřil na metody prezentace výstupů celého projektu i jednotlivých výtvorů jeho účastníků.
Workshop probíhal v inspirujících prostorách Oblastní galerie Vysočiny v Jihlavě, kde zúčastnění tvořili metodiku prezentace svých výtvorů v rámci projektu. Jako podklad pro tuto práci jim sloužila vynikající přednáška Davida Urbana “Marketing a PR v NGO”. Fotografie výsledné podoby prezentace české i německé skupiny najdete na FB stránkách projektu Vím, proč volím. Účastníci totiž měli možnost přijít “s kůží na trh” právě během kampaně Vím, proč volím on tour, jež se konala v Jihlavě na náměstí v sobotu 26. 4. Bavorští účastníci prezentovali své velkoformátové plakáty s tematikou prezentující emoce spojené s nadcházejícími volbami do Evropského parlamentu a česká skupina se zaměřila na prezentaci videí s ambasadory kampaně Vím, proč volím. Odpolední akce se vyvedla; i přesto, že jsme trochu zmokli, byli účastníci s výsledky celého dne spokojeni.
Výstupy z akce (plakáty, skvělá videa a fotografie) najdete na stránkách vimprocvolim.cz a na webových stránkách Bavorského kruhu mládeže.
Za všechny, kteří se do akce zapojili, bych chtěla poděkovat za spolupráci personálu hotelu Milenium a pracovníkům Oblastní galerie v Jihlavě. Doufám, že návštěvníci kampaně Vím, proč volím On tour byli potěšeni mezinárodním rozměrem jihlavské akce, zaujala je prezentace pohledu mladých na Evropskou unii a užili si možnost procvičit své jazykové dovednosti.