Tereza Jurečková, spoluzakladatelka sociálního podniku Pragulic, který nabízí prohlídky Prahy z pohledu lidí bez domova, byla tento čtvrtek oceněna v soutěži Marketér roku v kategorii Růžový delfín za projekt zaměřený na sociální aspekty marketingu. Toto prestižní ocenění v rámci slavnostního galavečera udělila Česká marketingová společnost za významný marketingový přínos, který vedl a vede k úspěšnému rozvoji projektu Pragulic.
„Jsem ráda, že se nám daří bourat stereotypy spojené s lidmi bez domova a že se naše služba, i díky našim skvělým průvodcům, stala tak vyhledávanou. Cením si tohoto ocenění a děkuji všem, kteří se o něj společně se mnou zasloužili,“ řekla po vyhlášení Tereza Jurečková.
Soutěž Marketér roku každoročně vyhlašuje Prezidium České marketingové společnosti. Je určena pro ty, kdo se přímo podílí na marketingovém managementu. Prezidium pak z přihlášených účastníků vybírá osobnosti, které se výrazně podílejí na rozvoji své vlastní firmy a na rozvoji marketingu obecně. Letos se konal již desátý ročník.
#inkluze #integrace #socialnizaclenovani
#inkluze #socialnizaclenovani
Sociální začleňování (inkluze) z pohledu organizací pracujících s dětmi a mládeží je začlenění sociálně nebo zdravotně hendikepovaných dětí a mládeže do volnočasových aktivit pořádaných spolky, oddíly, kluby… apod. Cílem přitom je, aby se stali aktivními a rovnoprávnými členy skupiny. Česká rada dětí a mládeže (ČRDM) toto sociální začleňování podporuje prostřednictvím rozvoje způsobilostí, dovedností a schopností vedoucích, dobrovolníků a dalších spolupracovníků pracovat s dětmi a mládeží se specifickými potřebami v rámci volnočasových aktivit. Vytváří informační prostor pro sdílení zkušeností a předávání informací o aktivitách podporujících inkluzi dětí a mládeže.