Cílem výzvy je podpořit rozvoj lidí, kteří se věnují práci s mládeží prostřednictvím neformálního vzdělávání.

    Výzva umožní pedagogům a pracovníkům neformálního vzdělávání rozšíření znalostí a zvyšování kompetencí v oblasti nových metod a forem práce. Jedná se zejména o osobnostně sociální rozvoj, získání kompetencí v polytechnickém či projektovém vzdělávání, badatelských aktivitách, praktickém využívání ICT a v neposlední řadě i v oblasti čtenářské a matematické gramotnosti.

    Jaké cílové skupiny mohou být podpořeny?

    • Děti a žáci, kteří se účastní neformálního vzdělávání (děti od 3 let, žáci ZŠ a SŠ)
    • Pracovníci a dobrovolníci organizací působících v oblasti vzdělávání a neformálního vzdělávání
    • Pedagogičtí pracovníci

    Kdo může o dotaci požádat?

    • Právnické osoby, jejichž hlavním cílem není vytváření zisku:
    – Spolky
    – Ústavy
    – Obecně prospěšné společnosti
    – Registrované církve (nebo jimi zřízené náboženské společnosti)
    – Zájmová sdružení právnických osob
    • Pobočné spolky Národní sítě Místních akčních skupin ČR, z.s.
    Každý žadatel je oprávněn předložit nejvýše jednu žádost o podporu.

    Výzva byla vyhlášena 28. února a první uzávěrka je posunuta na 15. dubna 2019.

    Text výzvy a související dokumenty najdete na:
    https://opvvv.msmt.cz/vyzva/vyzva-c-02-18-071-zvysovani-kvality-neformalniho-vzdelavani-2.htm


    Operační program Výzkum, vývoj a vzdělávání (OP VVV) je víceletým tematickým programem v gesci Ministerstva školství, mládeže a tělovýchovy, v jehož rámci je možné v programovém období 2014 – 2020 čerpat finanční prostředky z Evropských strukturálních a investičních fondů (ESIF).

    Související:
    http://www.adam.cz/clanek-2019020052-pro-organizace-pracujici-s-mladezi-je-pripraveno-200-milionu-korun.html

    http://www.adam.cz/clanek-2019020051-avizo-zvysovani-kvality-neformalniho-vzdelavani-pro-neziskovky-pracujici-s-mladezi.html

    Další informace naleznete na internetových stránkách OP VVV https://opvvv.msmt.cz

    Operační program Výzkum, vývoj a vzdělávání

    Autor