středa 12. 1. 2022 v 17:00 – 19:30
středa 19. 1. 2022 v 17:00 – 19:30
středa 26. 1. 2022 v 17:00 – 19:30
středa 2. 2. 2022 v 17:00 – 19:30
Přihlášení je možné do 10. 1. 2022 do 12:00.
Medailonek lektora:
Marie Háková je editor, obsahový stratég a social media copywriter.
Deset let spravovala sociální sítě v digitálních agenturách pro nejrůznější klienty (oblíbené projekty: EKO-KOM, Škodovka, Tchibo). Za online magazín Tchibo Blog, který vedla tři roky, vyhrála s týmem první místo v soutěži Fénix Content Marketing.
Teď se na rodičovské věnuje internímu vzdělávání v obsahové agentuře Bubble a na volné noze pokračuje se sociálními sítěmi (festival Struny podzimu, šátky a nosítka Vatanai).
Akreditace MSMT-32298/2020-6-695
Informace k obsahu kurzu:
Během čtyř večerů se naučíte, jak vymýšlet obsah pro online formáty – a je vlastně jedno, jestli potřebujete rozhýbat oddílový Facebook nebo jste dostali na starost web a tápete, co s ním.
Postupně projdeme:
– princip, na kterém stojí každý dobrý obsah,
– jak pracovat s pozorností (protože bez té si obsah nikdy nikdo nepřečte a neprohlédne),
– kde být vidět aneb aktuální sítě & formáty
– a jak poznat, že to děláme dobře.
Na konci každé lekce dostanete praktický úkol k vypracování do příštího setkání. Z těchto úkolů budete mít na konci cyklu funkční publikační plán kvalitního obsahu na sociální sítě, případně na blog.
Kurz je určený pro začínající a mírně pokročilé správce nebo koordinátory obsahu.
Vzdělávací kurz je určen široké cílové skupině pracovníků s dětmi a mládeží (od metodiků prevence, učitelů, koordinátory vzdělávání, přes pedagogy volného času a vychovatele až po pracovníky s dětmi a mládeží v NNO).
Účastníci po absolvování kurzu obdrží osvědčení bez časového omezení platnosti.