Z podnětu projektu K2 a jeho aktivity Metodická podpora uznávání neformálního vzdělávání se konal v úterý 15. dubna 2014 již třetí kulatý stůl…
Klíče pro život
Hodnotí střediska volného času a nestátní neziskové organizace svoji činnost a jaké k tomu používají nástroje? Co je motivuje k hodnocení poskytovaných služeb?
Letos v únoru skončil úspěšný národní projekt Klíče pro život (www.kliceprozivot.cz), avšak tři z jeho vzdělávacích aktivit pokračují
V současné době stále více nabývá na významu oblast uznávání výsledků neformálního vzdělávání a celoživotního učení.
Jak už sám název napovídá, je tento článek adresován právě neziskovým organizacím, jimž chce předat něco málo z odkazu končícího projektu Klíče pro život…
V rámci klíčové aktivity Uznávání neformálního vzdělávání projektu Klíče pro život vyšla poslední publikace Sborník souhrnných pozic v nestátních…
Jeden z metodiků Klíčové aktivity č.03 – Matěj Chour – představil prototyp dalšího výsledku projektu Činy mluví…
V rámci klíčové aktivity, společně s druhým metodikem Jindřiškou Zoufalou, byl sestaven vak se sportovníma hrama pro venkovní, čili outdoorové aktivity. Obsah prototypu vaku můžete již vidět na obrázku.
Úpravy by měly být už jen malé, dílčí a proto truhlárna, kde vznikají první pálky na švédskou hru Bränball a další dílny „jedou“ naplno. Vaky se šijí, dřevěné komponenty vyřezávají a hladí, další herní příslušenství je sháněno a pilotní oddíly se mají tedy nač těšit!
Klíčová aktivita Uznávání neformálního vzdělávání vám přináší svou novou publikaci, která současně ztělesňuje jeden ze závěrečných počinů národního projektu Klíče pro život.
Pedagog = manažer? Tahle rovnice může pro „normálního“ oddílového vedoucího či jiného pedagoga volného času znamenat skoro totéž co rudý hadr na býka…
Mimoškolní výchova, dnes označována za neformální vzdělávání, je kromě rodiny a školy třetím důležitým pilířem zdravého vývoje dětí a mládeže…