Přátelé začali zvát další a další lidi, a tak Erice Kovaříkové nezbylo, než dát koníčku profesionální podobu. „Původně jsem připravovala hry jen pro známé, bavilo mě to,“ vzpomíná na počátek svého už podnikání.
Výchova
Lidský mozek se začne vyvíjet už měsíc po oplození, ale tři čtvrtiny mozku dokončí vývoj až po narození v závislosti na vnější stimulaci. Ve třech letech jsou děti nejvnímavější…
Pro dospělé obrovský nepořádek, pro malé děti systém, kterému rozumí a dobře se v něm orientují. I tak by měli dospělí na konání svých dětí pohlížet. A něco na tom bude. Protože jak jinak si vysvětlit, že neustálé prosby, kárání, tresty nepomáhají, přestože se děti jinak chlubí vysokou inteligencí a šikovností.
Kdo chce být zdravý, nesmí se bát špíny, říkaly naše babičky. My dodáváme – sterilní prostředí nebo snaha uchránit miminko co nejdéle před…
Nelez tam, nesahej na to, běž od toho dál! Některé matky by svoje děti nejraději navlékly do skafandru, jen aby se vůbec nedostaly do kontaktu se špínou nebo s nebezpečím. Dělají velkou chybu!
Naše desetiletá dcera je neustále nespokojená se svými kroužky. Znovu by ho chtěla změnit a my už nevíme, jestli jí to dovolit, nebo jí nechat dochodit ten současný.
Obrazovky televizí a tabletů rozmazlily (některé) děti do té míry, že už stěží rozumějí obsahu toliko vyprávěného děje – třeba pohádky. „Pro většinu dnešních rodičů to býval běžný způsob školní výuky: učitel nahlas přednesl kus textu a žáci si ho přepsali do sešitů. Dnešní děti toho ale schopny nejsou. Až pětina z nich pouze mluvený projev vůbec nedokáže vnímat,“ napsal server Aktuálně.cz. S odvoláním na vyjádření odborníků uvedl, že počítače a tablety by proto měly alespoň na dvacet minut denně nahradit knihy.
Skutečnými událostmi inspirovaný příběh chlapečka Marka.
Pohyblivé obrázky provázejí děti v každodenním životě, ovšem školní výuka se filmovému médiu věnuje málokdy. Text Filipa Kršiaka a Jany Königsmarkové, uveřejněný na serveru UDUin, hledá odpovědi na otázky, proč filmovou výchovu potřebujeme a proč by měl film sloužit během vyučování jinak než jako nosič tématu pro diskusi.
Záškoláctví, neschopnost dítěte akceptovat autoritu, ale i drobná kriminalita či experimentování s návykovými látkami… Problémů, s nimiž se bezradní rodiče v Moravskoslezském kraji obracejí na tzv. hodinové vychovatele, je jistě víc – tyto jsou však nejčastější. O novém druhu podnikání spjatém s výchovou problémových dětí píše zpravodajský server Novinky.cz.